yoshi
yoshi
Főmenü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Létszám
Indulás: 2006-09-14
 
Szabályok
 
Linkek
 
Naptár
2025. Január
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Kissebb szabálykönyv

DUEL MASTERS

 

GYORS KEZDÉSI ÚTMUTATÓ

 

 

A játék célja: törd át ellenfeled összes pajzsát, majd támadd meg még egyszer, hogy nyerj.

 

Készülj fel a párbajra!

-          Keverd meg a paklit.

-          Húzz öt lapot a paklidból. Ne nézd meg őket! Helyezd őket képpel befelé a pajzs zónádba. Ezek lesznek a pajzsaid.

-          Húzz öt lapot a paklidból. Nézd meg őket. Ezek a kezedben maradnak.

 

Pajzs zóna. A játék elején öt pajzs kártyád van. Ezek védenek meg téged a lények támadásaitól!

Harci zóna. Ideidézed meg lényeidet, melyek érted küzdenek.

Mana zóna. Körönként egy kártyát raksz ide, úgy, hogy a körben levő szám fejjel felfelé legyen. Ezeket a fejjel lefelé lévő kártyákat fogod használni lények idézésére és varázslására!

 

 

Kezdődjék a párbaj.

1         Kezd el a köröd!

Ugorj egyből a 2-es lépésre, ha ez az első köröd! Ha a legutóbbi körödben tappelted (oldalra fordítottad) bármely kártyáidat visszatappelheted (visszafordítottad) azokat, hogy ebben a körben ismét használni tudd őket!

 

2         Húzz!

Húzz egy lapot a paklidból!

 

3         Játszd ki a manádat!

Válassz egy kártyát a kezedből és tedd képpel felfelé a manazónádba úgy, hogy a körben lévő szám fejjel felfelé legyen! A manád kijátszása erősebb lények megidézését és varázslatok, végrehajtását teszi lehetővé (átugorhatod ezt a lépést, ha már elég kártya van a mana zónádban)

 

4         Idézz lényeket!

Ha már elég kártya van a mana zónádban akkor meg tudsz idézni lényeket a kezedből. Tappelj (fordíts oldalra) a lény árának megfelelő számú kártyát a mana zónádban. Legalább az egyik tappelt kártyának ugyanolyan színűnek kell lennie, mint amilyen a lény! A többi bármilyen színű lehet. Ezután helyezd a lényt a harci zónádba. A lény ebben a körben még beteg, ezért csak a következő köröktől kezdve tud támadni!

Varázsolj!

A varázslatok kijátszása ugyanúgy működik mint a lények megidézése. Viszont a varázslatok nem kerülnek a harci zónádba. Tedd azt ami a kártyán áll és utána helyezd a temetőbe képpel felfelé.

 

5         Támadj a lényeiddel!

Tappelj (fordíts oldalra) egy lényt mikor támadsz vele, jelezvén, hogy ebben a körben már használtad. Annyi lénnyel támadhatsz, amennyivel akarsz, de egyszerre csak egy lény támadhat.

Tudod:

-          Támadni az ellenfeled! A lényed megtámadhatja az ellenfeled hogy áttörje az egyik pajzsát.

-          Támadni az ellenfeled tappelt lényét! Ha az ellenfeled egyik lénye támadott az előző körében, akkor tappelve van és a te lényed meg tudja támadni. Ilyenkor a te lényed megküzd ellenfelével.

 

A lényeid nem tudnak nem-tappelt lényeket és az ellenfeled mana zónájában lévő kártyákat támadni.

-          Támadni az ellenfeledet,

-           hogy nyerj! Ha az összes pajzsa megsemmisült, támadd meg még egyszer az ellenfeled, hogy nyerjél!

 

6. Fejezd be a köröd!

A te körödnek vége. Most az ellenfeled jön.

 

Tappelés:

A „tappelés” azt jelenti, hogy fordítsd el a kártyát oldalra. Ez azt jelzi, hogy ebben a körben már használtad ezt a kártyát és nem használhatod a következő körödig. Tappeld a mana zónádban lévő kártyákat, hogy lényeket idézz és varázsolj.Tappeld a lényeidet, amikor támadnak.

 

Visszatappelés:

A „visszatappelés” azt jelenti, hogy kiegyenesíthetsz egy tappelt kártyát. Minden tappelt kártyádat visszatappeled köreid elején.

 

Mana:

A mana zónádban lévő kártyák különlegesek. Fejjel lefelé vannak(de mégis képpel felfelé) hogy jelezzék csak lények idézésére és varázslására használod őket. Ez az egyedüli feladatuk.

-  A mana zónádban képpel felfelé, de fejjel lefelé rakd a kártyádat!!!

 

Ár:

A kártya ára a bal fölső sarkán van. Ez aa kártyák számát jelzi, melyeket tappelned kell a mana zónádban hogy megidézd a lényt vagy végrehajtsd a varázslatot. A tappelt kártyák közül legalább egynek olyan színűnek kell lennie mint a lénynek, illetve a varázslatnak! A támadáshoz nem kell a mana zónádban lévő kártyádta tappelned.

 

Beteg lények:

Amikor megidézel egy lényt, az abban a körben beteg. Ez azt jelenti, hogy a következő körödig nem támadhat!

 

Támadás:

Válaszd ki, hogy a lényed mit támadjon!

-          támadd az ellenfeld, hogy áttörd az összes pajzsát!

-          Támadd ellenfeled tappelt lényeit!

-          Ha már nincs több pajzsa támadd meg az ellenfeled hogy nyerj!

 

Pajzs áttörése:

Ha egy játékos pajzsa áttörik, akkor a pajzs zónából a kezébe kerül. Ha ellenfelednek nincs több pajzsa, támadd meg még egyszer hogy megnyerd a játékot!!

 

Csata:

Ha két szörny csatázik, az erősebb nyer és kiüti a másikat a temetőbe. Ha viszont ugyanolyan erősek, akkor mindketten a temetőbe kerülnek.

 

Keresd a következő különleges tulajdonságokat!

 

Erős támadó (power attacker)

Egy „erős támadó” lény erősebb lesz amikor támad! Add hozzá az erejéhez az „erős támadó bónuszt’ amikor támad. A legtöbb erős támadó 2000 erőt kap, de némelyik sokkal többet is kaphat.

 

Blokkoló (blocker)

Ha egy „blokkoló” lény van a harci zónádban, tappelheted hogy megállítsa bármelyik támadást. Ilyenkor a támadó a blokkoló lénnyel harcol!! Azok a lények, amelyeknek nincs különleges blokkoló képességük, nem tudnak védeni!

 

Végül…

Állítsd össze a saját szuper paklidat! A két kezdő paklit össze lehet kombinálni eggyé! Vehetsz kiegészítő csomagokat (mint amilyet ebben a kezdő felszerelésben is kaptál) és erősítheted a paklid!

 

 

 

 
Duel Master
 
Óra
 
Játékok
 
Színezők
 
A hét kártyája
 
Lapok
 
Fórumok
 
Okosságok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!